Denise Richards & Her Wild Things
Step into the glamorous yet chaotic world of Denise Richards in an intimate glimpse into her unique family life.
Spelling It All Out
Denise catches up with her old friend Tori Spelling; for the first time, the two discuss a past love triangle, leaving Tori shocked.
With Sami and Lola on better terms, Denise brings the girls together to help plan a memorial for a beloved member of the family, Godzilla, the 6-foot-long lizard; Denise meets up with RHOBH frenemy Erika Jayne.
Denise enlists Eloise and Sami to help with one of her fun cooking videos; Sami takes steps toward making a dream of her own come true: getting a new nose; Denise tags along for the consultation and is sworn to secrecy about the procedure.
As Sami recovers from surgery, Denise meets chef Brooke Williamson, Aaron's hall pass; she later catches up with Kathy Hilton to discuss raising kids with famous last names.