Denise Richards: It’s Complicated
Denise vs. Tabloids
Denise confronts the tabloids head-on. Meanwhile, Denise tries her best to stop swearing.
Denise must decide whether it's time to change her image or model nude again. Meanwhile, Irv gets a Hollywood makeover in preparation for a red carpet event.
Denise must come to terms with her grief over her mother's death. Meanwhile, Denise tries to cure her insomnia.