Dark Waters: Murder In the Deep
Adrift
Newlyweds set out for the adventure of a lifetime. However, the honeymoon turns deadly when the couple head to a remote island paradise where a serial killer could be in hiding.
Last Breath
Jeff Skelton thinks his life by Lake Minnetonka with his wife and daughter life is perfect. When rumours of infidelity surface, he takes drastic action.
Two couples seek paradise on the same uninhabited island. When only one couple emerges months later, the FBI spend years deciphering exactly what happened.
When Serena Karlan joins her boyfriend, retired NBA champion Bison Dele, aboard his catamaran she's ecstatic. Then his estranged brother surfaces.