De Smaak van Nederland
Foreign Influences
Janny examines the foreign influences on Dutch cuisine. She visits Sea Palace, the first Chinese restaurant in the Netherlands.
Janny investigates if we are still cooking like we used to. She finds out whether we are still cooking with packages and bags, or if it has been changed to cooking with meal boxes.
It's all about meat, fish and vegan. Janny drives through Loetje's drive-in for a steak. She also tries pastry made without egg or butter.