Desert Punk
The Demon and the Double D's
After Desert Punk defeats the Kawazu Gang, he must travel through the wastes to reclaim his reputation.
Rock, Paper, Scissors
Desert Punk is after the same mark as another bounty hunter, the fierce Rain Spider.
Desert Punk and the Machinegun Brothers team up against the mighty Fire Dragon Kong.