Destination Fear
Old South Pittsburg Hospital
The team pushes itself to the edge of sanity as they explore a notoriously haunted hospital in South Pittsburg, Tennessee.
The last time the team visited St Albans Sanatorium in Radford, Virginia, where Chelsea quit and vowed to never return.
The team encounters its darkest, most terrifying paranormal activity yet at a cursed sanatorium in West Virginia.
The team heads to Moundsville, to investigate what was once one of the top 10 most violent prisons in the United States. Dakota fears he may have to leave some part of his soul behind after he is targeted in a horrific physical attack.