Star Trek: The Animated Series
The animated adventures of Captain Kirk, Mr Spock and the crew of the Starship Enterprise.
Beyond the Farthest Star
After being pulled into orbit around a dead star, the USS Enterprise comes across a huge, deserted starship inhabited by a parasitic life form.
The Enterprise's crew races to find a way to stop a giant cloud creature from destroying inhabited planets.
Cyrano Jones resurfaces with new tribbles that can't multiply and Klingons hot on his trail.