Doctor Odyssey
Max is the new on-board doctor for a luxury cruise ship where the small but mighty medical team navigate unique medical crises and each other, miles from shore.
The Odyssey's new onboard doctor, Max Bankman gets acquainted with Capt. Massey and his medical team, Avery and Tristan, while treating crises miles from shore.
Singles Week
As Max, Tristan and Avery navigate their relationship, the crew fends off advances from passengers; with rising desire and quickly spreading ailments, Max and the team rush to restore order.
Plastic Surgery Week brings new faces and fresh features to be carefully maintained by the medical team; when the owner's wife comes on board, Capt. Massey must juggle charm and skilful dodging to sidestep her advances.
The Odyssey finds itself overwhelmed by a surge of ailing patients; Tristan's new romance sparks jealousy; Capt. Massey must bring the ship to safety in the midst of a hurricane.
It's Halloween on the Odyssey, featuring a high-stakes costume contest; when a zombie-like illness plagues select passengers, the festivities take a dark turn; Avery and Max embark on a rescue mission.
When a wealthy family charters The Odyssey for a weeklong wedding cruise, all eyes are on the "bridezilla" as she wreaks havoc; love and lust manage to find their way through the air with sparks flying among the crew.