SkyMed
Pilots and Nurses and Bears, Oh My
Nurse-out-of-water Hayley joins the fast-paced team of nurses and pilots at SkyMed, flying air ambulances and saving lives in rugged Northern Manitoba.
When a guilt-ridden Lexi finally goes flight line, she locks horns with training captain Bodie, while Crystal tries to get to the bottom of what Jeremy's been smuggling and how it's connected to Wheezer's crash.
Bodie struggles to come to terms with Madison's pregnancy, while Crystal wrestles with her past, and what it means for her future.
Where There’s Smoke
The investigation into Wheezer's crash puts Lexi in the hot seat; a wildfire threatens Crystal's community, a look at whether she will cross the line to save a patient's life.
Survival Training for the SkyMed crew takes a dangerous turn as simmering resentments boil over; meanwhile, Crystal struggles with an unexpected hit-and-run patient with high-stakes consequences.
Hayley seeks distraction from her own health concerns by throwing Emma a bachelorette party, but when a patient takes an unexpected turn, Hayley will be forced to face her fears.