Dream Productions
Part 1: The Dream Team
Paula Persimmon, who used to direct Riley's favourite childhood dreams, is missing the mark now that Riley is a teenager; desperate for a hit, Paula throws everything she has into her latest dream.
Part 2: Out of Body
Paula's new assistant director Xeni is a former daydream director. Tasked with helping Riley process her feelings about a school dance, Paula creates a more mature dream that fails. But Janelle's debut dream is a hit, leaving Paula's job on the line.
Paula reluctantly rehires Xeni, and they tackle a new dream genre: romance. The rocky partnership between Paula and Xeni sends their production off the rails, leading to unsettling and dangerous behaviour in real life when Riley sleepwalks.
As Xeni plots revenge on Paula, he writes a nightmare script that ends up in production. Paula and Xeni team up to stop the shoot, but surprisingly, their efforts lead to an entirely new dream that just might give Riley the confidence she needs.