Dublin Murders
Despite Rob's promise to Cassie that they won't investigate Operation Vestal because of Rob's intense relationship with Knocknaree, he convinces her that they are the best people to solve this case.
All of Knocknaree mourns as Katy Devlin is laid to rest, while pressures on Rob and Cassie mount as there are still no arrests in the case.
Cassie struggles to make sense of Lexie's life and death, while Rob's past finally yields some results in the Katy investigation.
While undercover Cassie feels herself being seduced by Lexie's world and friends, Rob desperately hunts down one more lead.