The Fall
Gillian Anderson is DSI Stella Gibson, in Belfast to conduct a review into a high profile murder case. She quickly realises that the case is linked to others and that a deadly serial killer is at large. Jamie Dornan is Paul Spector; husband, father, grief counsellor, serial killer, who chillingly selects and stalks his female victims.
DSI Stella Gibson is brought in to review the investigation into the murder of a woman in Belfast. As she travels across from London, we are introduced to the murderer himself: Paul Spector.
Gibson's worst fears are realised as Spector's murder spree in Belfast continues and a reckless decision has Gibson facing some very real consequences.
As Gibson takes control of the hunt for the serial killer striking against women in Belfast, the realisation that his perfect kill is tainted pushes Spector into looking for his next victim.
The killer's latest attack gives Gibson renewed impetus and as the net appears to be closing in, Spector makes a dramatic confession and a decision that binds his fate to Gibson.