FASTER!
The Highway
Since the beginning of time, humanity has been on a quest to go further and get there faster. Over time, roads have evolved from the footpath to the high-speed limited-access highway.
The Shopping Mall
Over a lifetime, many of us spend hours, days, weeks and even months in their covered, climate-controlled, everything-under-one-roof spaces.
The invention of the sealable plastic container in 1946 changed the way we shop for food, the way we cook, and the way we eat. They allow us to eat on the move, prep in advance, and reduce food waste.
Discovered by accident in 1946, the microwave oven revolutionised kitchens and today is one of the most ubiquitous household appliances in the world.