Fifth Gear
`Fifth Gear' gets viewers up to speed on all the latest automotive information, with new car reviews, secondhand bargains and industry titbits the focus of this magazine show. The presenting line-up of Tiff Needell (former Le Mans winner), Jason Plato (multiple Touring Car champion), Vicki Butler-Henderson (racing driver instructor from the age of 17) and Jonny Smith (automotive journalist and car buyer) go under the hoods of the latest speedsters and conduct tests and stunts to see how a variety of cars - from exotic to everyday - perform. There's also a mix of high-octane features filmed around the world.