Floribama Murders
Investigating the hidden dangers and strange killers along the Florida-Alabama border, which is also known as Floribama.
When a University of Florida student vanishes, police can't ignore the possibility that he disappeared into the alligator-infested swamps around Gainesville. But they discover he may have fallen prey to a deadly danger closer to home.