Hear No Evil
A couple's fight reaches a tragic end when one of them is shot. A tape recorder that has captured the victim's final words becomes evidence in a murder trial.
A mother accused of murder must clear her name by secretly recording a confession from the man she claims is framing her, and sordid revelations emerge.
After a mother is shot dead next to her toddler, it sparks a murder investigation of passion, kidnapping and intimidation. Could a Dictaphone reveal the killer?
In 1983, the Secret Service trails a counterfeiter. The audio recordings they find of him torturing women reveal one of history's most depraved serial killers.