Gecko's Garage
Learn with cheerful mechanic Gecko and his trusty robot sidekicks at Gecko's Garage: a repair shop that cares!
Baby Truck's First Visit
It's Baby Truck's first visit to Gecko's Garage, and she's very nervous. Gecko and the Mechanicals do their best to make her feel welcome.
Bobby The Bus Is Sick
Bobby the Bus comes into the garage feeling very sick. Gecko plays doctor and tries to get to the bottom of why Bobby isn't well.
It's been a very muddy day, so Gecko gets his new car wash up and running. However, when Baby Truck goes to get washed, it doesn't quite work.
Barry the Bus has a nasty crash and ends up in the pond. Gecko takes care of him and even has Barry's friend Carrie come over to cheer him up!