Gracepoint
When a young boy is found dead on an idyllic beach, a major police investigation gets underway in the small California seaside town where the tragedy occurred. Soon deemed a homicide, the case sparks a media frenzy, which throws the boy's family into further turmoil and upends the lives of all of the town's residents.
A young boy Danny is found dead on an idyllic beach in the small seaside town of Gracepoint, spurring a major investigation lead by Detective Emmett Carver, who has just arrived in Gracepoint to fill a high position in the town's police force.
The Solano family continues to grieve under the wake of their son's tragedy. The detectives find disturbing evidence in Chloe's room, while Beth confides in her old friend Paul Coates, now the town minister.
With the investigation in full swing, Mark Solano is brought in for questioning after getting caught in a lie. Then, Gemma reveals a secret to the detectives and Carver interviews Ellie's husband, Tom.
New suspects make the list as the detectives learn that Danny had some secrets of his own. Meanwhile, Detective Carver is also keeping things hidden that could affect his ability to finish the case.