Granbelm
On the night of a blood-red full moon, Kohinata Mangetsu, a completely ordinary high school student, finds herself caught up in a battle to determine the one true mage.
Why I'm Here
Shingetsu tells Mangetsu more about mages and Granbelm, but when she determines that Mangetsu has no intention of fighting, she attempts to erase her memories.