Hanabi-Chan Is Often Late
Shitamachi God Heaven, a closed-down pachinko hall, gets new management, but looks like they’ve got company—a group of girls living there. Manager Musashi Shinonome’s staff just got bigger with Hanabi and more anthropomorphic pachislot girls. But even with all this help restoring the hall, they’re failing—at least they’re failing together. This comedy of disappointment is open for business!
Hanabi-chan on a Futon
Shinonome Musashi inherits his grandfather's closed pachinko hall and is working on reopening it.