Heart of Darkness
Lust For Murder
When Stacie Smith is found dead and an accusation that she was unfaithful is written on the wall of the crime scene, police believe a jealous lover is the culprit.
History of Violence
When Edwardyne Williams' body is found in the woods, police think it's a random attack. But, they discover the killer bore a grudge against her for years.
Yvonne Oulton's husband and son find her dead in her car near a casino. Police initially suspect a robbery, but CCTV footage points to an unlikely killer.
When new mother, Sara Raras, is found brutally murdered, police focus on her estranged husband. However, a jailed informer offers new information on an unlikely suspect.
When 49-year-old firefighter, Benjamin Amato is found dead at the bottom of his basement stairs, suspicion falls on his much younger ex-girlfriend.
When married war veteran Brandon Horst, is found dead, it seems he succumbed to post traumatic stress disorder. But police discover it is a homicide, and a web of secrets emerges.