A genetics professor in India discovers that there are people with superpowers, as people realize their extraordinary strengths.
Suresh locates one of his father's genetically advanced supermen, and Claire's healing abilities are put to the ultimate test following a tragic turn at a bonfire.
The police arrive on Niki's doorstep searching for her fugitive husband, and Matt uses his abilities to help his marriage.