Hoarding: Buried Alive
Homeless Man With a House
Ronda's chronic hoarding has driven away her kids and left her isolated, while Bennie cannot reach his bed, or even see his sofa beneath the piles of junk. Can they be helped?
Robbing the Kids...
Perry hopes his mum can get a grip on the hoarding habits that have destroyed their home, and Laura wants to stop collecting before she endangers her kids and loses her husband.
For Barbara, the trigger was the trauma of 9/11. For Tommy, it was the lasting effects of a brain haemorrhage. Compulsive hoarding has pushed them to a critical point in their lives.
Debbie's OCD drives her to hoarding. Jeff doesn't believe he's a hoarder at all, but his kids think otherwise. If they don't change their habits soon, they may lose everything.
Linda's family is on the brink of collapse due to her obsessive hoarding. Meanwhile, Norski has overcome a drug and alcohol addiction, but still can't kick his addiction to hoarding.