Pit Bulls & Parolees
`Pit Bulls and Parolees' follows the work of Tia Torres, a renowned pit bull trainer and founder of the Villalobos Rescue Center. The rehabilitation and placement centre houses hundreds of abused and abandoned dogs of all breeds, and the centre has a crew of paroled felons who help Torres and her daughters Tania and Mariah care for the animals. It is a chance at redemption for both man and man's best friend.