Saved By The Barn
Spring Fever
As Spring arrives in Michigan, the Barn Sanctuary prepares to open for all animals. Plus, Dan and Kelly come to the rescue of a lamb in desperate need of medical care.
Buttercup Stampede
A cow called Buttercup comes to the barn, but the team is concerned about her feisty behaviour. And, Ginger the lamb battles a life-threatening infection.
Dan travels to Chicago to give cockfighting roosters a second chance. Meanwhile, the crew worry whether an unruly cow will be welcomed by the rest of the herd.
Chris experiences his first rescue and saves two goats in serious need of medical attention. Plus, Joey the calf recovers from a series of surgeries.
As summer arrives, the team host a car wash to raise money for cows and donkeys. Meanwhile, Dan goes on a covert mission to save an injured goat.
The team welcomes a blind goat called Charlie and two ducklings. Meanwhile, Ginger the goat embraces her new prosthetics and two pigs have a tussle.