Hollywood Medium with Tyler Henry
Dating back to when he was 10 and he received intuitive mental images foretelling his grandmother's death, Tyler Henry has had psychic abilities. Throughout his teenage years, he would `read' classmates and continue using his ability in various ways. News of his talent spread and demand for his services increased. He moved to Los Angeles to better serve his new clients, who include many well-known celebrities. This series shows the medium working with notable figures such as Jamie Pressly, Bella Thorne and Nicole `Snooki' Polizzi.
Jamie Pressly, Bella Thorne, Nene Leaks & John Salley
Jaime Pressly unexpectedly connects with a young Hollywood star who died tragically. NeNe Leakes confronts secrets from her past. John Salley gets confirmation from beyond about his daughter's future.
Tyler gives detailed messages to Ross Mathews from his late father. Jodie Sweetin gets validation from her departed grandmother. Margaret Cho gets an unexpected visit from beyond by a comedy legend. Jillian Rose Reed is left speechless.
Tyler makes a tearful connection for Amber Rose to a beloved aunt. A rock star brother sends a message from beyond to Heather and Terry Dubrow.
A murdered child reaches out via Tyler to reconnect with Tracey Gold. Tyler makes a connection to lost loved ones with WWE Diva Natalya Neidhart. Michael Sam gets insight from Tyler. Christopher Knight has an emotionally charged awakening.
Tyler gives a life-changing message to Joey, Matthew and Andrew Lawrence from their departed grandmother. Tyler is star struck as he channels a friend whose tragic death still haunts Candis Cayne. Tyler connects with Loni Love's deceased loved ones.