It Feels Evil
Demon hunter Tim Wood and his team investigate dark, demonic and destructive paranormal forces, employing unique scientific methods and working closely with eyewitnesses.
When demon hunter Tim Wood is called to a former hospital in Texas where a poltergeist is believed to travel between the abandoned site and a nearby town, he and his team undertake a dangerous experiment to trap the entity on the grounds permanently.
The team members investigate demon hunter Tim Wood's erratic behaviour; they wage an all-out battle for Tim's soul, which leads to a confrontation with the demon known as Zozo.