Killed Without A Trace
Rania Alayed
When Rania Alayed's family receive strange texts from her claiming to be in Turkey, they report her missing - before police focus on her husband, Ahmed Al Khatib.
When Susan Waring's family grow concerned about her lack of contact, she is reported missing. Two months on, police believe the case is a murder investigation.