A Guy Who Reincarnated as a Fantasy Knockout and Unparalleled Beauty
Tachibana and Jinguuji spot a small settlement at the edge of a forest, unaware that it is being attacked by a group of bandits.
Tachibana and Jinguuji manage to destroy the bandits' hideout, but they accidentally burn the elven forest down in the process.