Magimoji Rurumo
A boy named Kota Shibaki, who suddenly gets a bunch of magical tickets one day. Rurumo, a witch that was demoted to an apprentice witch, uses these tickets as training in the human world, and Kota can use these tickets to grant wishes, which are part of Rurumo’s training. However, the catch is that each ticket that is used shortens Kota’s lifespan, so will he help out Rurumo, even at the expense of his own life?