Mariah's World
For Love of the Tour
Mariah simultaneously plans her upcoming nuptials to James Packer with the launch of her first world tour of a decade, which presents a dilemma.
Bone of Contention
Mariah tries to be the best mother to her twins while continuing on her world tour. Also, a disagreement erupts between performers, and Mariah gets pulled into the middle.
Mariah must win back her audience when a time zone change goes unnoticed. Also, former employees leak information about Stella to the press, and Mariah's hairstylist makes a costly mistake.
Mariah makes special memories for her kids; Molly continues to please her tough boss, Stella; Tanaka lights a match.
Mariah spends more quality time with her road family, and Tanaka struggles to keep his feelings platonic. Meanwhile, Tanaka's moment becomes jeopardised when he suffers from an unexpected injury.
The loss of Prince leaves Mariah devastated moments before a Paris show, and another dancer gets injured. Also, Mariah starts to feel the need to simplify the show.