Married to Jonas
Kevin Jonas, a member of Grammy-winning musical group The Jonas Brothers, met Danielle Deleasa, Dani for short, while on a family vacation in the Bahamas. He fell in love with the down-to-earth young woman from New Jersey, and the two married in 2009. This reality series follows the couple two years into their marriage as they get ready to settle into their New Jersey home to live a happy suburban life. But finding the right mix of a `normal' family life and stardom is not easy, especially when Kevin and younger brothers Joe and Nick head back into the studio to record new music. Kevin and Dani's families are also featured on the show, and while Dani married into music royalty, Kevin married into a loud but loving Italian family led by overprotective father Bucky.
Dinner with the In-Laws
Kevin volunteers a nervous Dani to cook dinner for Nick, Joe and the rest of the Jonas family. Concerns about when to have a baby put stress on the couple.
Prom Night with the In-Laws
Dani's family worries that their youngest daughter may go too far on prom night. Kevin helps Bucky come to terms with his daughter growing up.
Kevin and Dani take a trip to Texas to spend time with Nick and Frankie and his parents, Kevin confronts him mum after she continues to push them to have a baby.
Kevin, Dani and the Deleasas confront Bucky about his life threatening eating habits, Kevin tears apart his house in an attempt to take on DIY home improvement projects.
After a stressful day of recording, Kevins relationship with Dani is put to the test. Dani exhausts herself trying to organise her sister's graduation party.