Paris in Love
Along with her fiancé, family and friends, Paris Hilton plans the most "sliving" wedding of all time while also working, relaxing and prepping for her journey as a potential mum.
The Unengaged Bride
Paris Hilton begins her journey to the altar with fiancé Carter Reum, but her family and friends wonder why she seems unable to commit to the simplest of wedding details.
A Mother of a Bride
Paris gets caught between her fiancé and her mother when Carter and Kathy engage in a tug-of-war over wedding plans; Barron Hilton ÌI comes to his sister's rescue when she needs help with issues from her past.
Paris balances the search for a wedding venue with her desire to record new music; Kathy Hilton wanting to stick with Hilton family traditions leads to unexpected and emotional revelations.
Paris lights up Las Vegas at the grand opening of a casino named after her great-grandfather. Carter's desire to have children soon after the marriage leads Paris to question how her life will change.