MILF Manor
Single women aged over 40 seek love with single men in their 20s while living in a beautiful retreat in Mexico.
MILF Said Knock You Out
Hot single mums search for love at a beautiful dating retreat in Mexico, but one shocking twist will change everything.
When one of the men swoops in to steal Stefany for himself, all bets are off; daters must dance their way to a sexy salsa outing; things heat up when Harrison puts his Magic Mike moves on display.
Stefany finds herself in a love triangle. Kelle and Billy sneak away from the others and turn up the heat with a steamy sauna session. Shannan and Soyoung fall for the same guy.
A new duo moves in and shakes things up. Stefany's mixed signals cause the men she's juggling to fight. Meanwhile, several mums have their eye on one man.
A sexy overnight glamping date leaves Kelle torn between Billy and Jose. Convinced Stefany is playing mind games, Ryan hopes to rekindle his relationship with Pola. Charlene pursues Jimmy after an erotic massage. Joey and April's connection heats up.