Million Dollar Wheels
Following the world of highly competitive luxury car dealers who specialize in making their clients' wildest dreams come true.
Welcome to the Game
An elite group of dealers plans to stake their claim to the world's most exclusive clientele. However, every deal is up for grabs until the money hits.
Maybach Payback
RD is out for revenge and hopes to sell a Maybach to rapper J Balvin; Chadwick looks for a rare Ferrari.
RD is forced to deliver J Balvin's Maybach with factory wheels. Meanwhile, Melissa ups the ante with a 2021 McLaren Elva, and Chadwick finds himself hustling for two Lamborghinis.
RD tries to sell a muscle car to Josh Altman, Melissa gets some business advice she takes to heart, and Chadwick backstabs RD while doing a favour for a friend.
After Chadwick's betrayal, RD sends a message to all the LA super-car dealers and plots his next big move. Plus, Melissa lands a whale of a client.