Mind Over Murder
In the small town of Beatrice, Nebraska, six people believe they committed a murder. The memory haunts the entire town, but that memory may not be true.
In 1989, Tom Winslow implicates himself in the now-cold case; the lead investigator pieces together a chilling picture of the crime.
Decades after the trial of the Helen Wilson murder case, Joseph White's fight for DNA testing brings new details to light.
In the aftermath of a landmark civil judgement, the town of Beatrice grapples with the fallout of a miscarriage of justice.