Still Missing Morgan
In June 1995, Morgan Chauntel Nick was abducted; in 2019, cameras follow the Nick family and detectives for the entire 24th year of Morgan's disappearance, revealing exclusive interviews and information about the abduction investigation.
Twisted Beyond Untwisting
A crew with exclusive access follows new leadership in the 27-year-old kidnapping case of Morgan Nick as new discoveries are made.
A renewed person of interest in Morgan's case leads investigators to a red truck.