Minibods
Six furry little friends get caught up in hilarious mayhem, turning everyday situations into unexpected, silly events. The Minibods overcome hurdles the unconventional way to better understand themselves and the world around them.
In this episode, Fuse discovers a spider in his gym and fun follows as it spins webs everywhere! Jeff carefully builds his blocks but gets frustrated when Bubbles keeps knocking everything down. Lulu learns about a magical Snowhoof and goes on an exciting adventure to find out if it is real. And finally, Lulu wants the musical Oddbird to join her band but it keeps marching away!