Model Squad
Work Hard, Play Hard
The kick-off to the fashion season begins with the competitive casting for the most sought-after fashion show, Victoria's Secret.
New York, New You
LA-based model Ashley Moore moves to NYC to expand her career, as her friend Caroline Lowe tries to balance work with her relationship with model boyfriend, Heath Hutchins.
Caroline accompanies her former boyfriend on a whirlwind trip to his hometown, but finds herself in a hotbed of wedding pressure from his family.
On the heels of their trip to his childhood home in Mississippi, Heath plans a bold move to win over Caroline. Meanwhile, Olivia takes a whirlwind east coast trip home for business.
It's Paris Fashion Week and the girls are as busy as ever. Olivia tries to keep her sanity as the pressure begins to break her down.
Hannah and her boyfriend travel to help with hurricane relief on St Thomas, where Hannah finds the situation more personal to her than she had expected.