Murderous Minds
Ted Bundy
This documentary is the result of extensive research looking at the life and mind of Theodore Robert Bundy to try and understand what drives an outwardly normal man to commit some of the most heinous acts ever recorded.
Jeffrey Dahmer
In this episode, dwell into the mind of "The Milwaukee Monster", Jeffrey Dahmer.
"The Rostov Ripper". A look into the mind of one of the most insane killers to have ever lived.
Who can you trust if you can't even trust your doctor? A look into the mind of this silent, unlikely killer.
The names Norman Bates, Buffalo Bill and Leatherface are all heinous, psychotic characters in some of the most horrific horror movies of all time. All despicable human beings that commit monstrous acts against their fellow humans, surely these heinous characters could never exist in real life? Ed Gein proves us wrong.