Making Manson
Young Manson
Twenty years of unheard conversations reveal shocking details about Charles Manson's early years and the origins of "The Family"; Manson speaks openly about the music industry and the rejection that drove his return to criminal behaviour.
The exclusive conversations continue as Manson maintains his innocence in the murders and talks openly about the trial that changed the '60s; as he gets closer to death, he reveals more about his criminal past and reflects on a life spent in prison.