The Hillside Strangler
Bringing new life to one of America's most notorious serial killer investigations, focusing on the relationship between Ken Biachi and Los Angeles' menacing Hillside Strangler.
Steve Did It
In 1979, police apprehend Kenneth Bianchi for the murders of two University of Washington students; his arrest shocks the world of psychiatry and sparks new life into one of America's most notorious serial killer investigations.
The Hillside Strangler Task Force receives a phone call from Bellingham, Wash., providing a breakthrough; prosecutors enlist psychiatrist Dr. Martin Orne to help untangle the devastating truth behind Bianchi's claims.