Muromi-san
One day, Mukoujima Takurou, a boy in high school who loves fishing, catches a pig tailed mermaid called Muromi-san who speaks in the Hakata dialect. She comes to visit Takurou often, along with her fellow mermaids Sumida-san, Fuji-san, Levia-san, Hii-chan, and even some other fantastical creatures such as Yeti and Harpy!
Muromi-san on the Brink
Takurou has caught the most unusual fish; unfortunately it keeps coming back when he throws it back.
Muromi-san and the Legendary Sea Creatures
Muromi wants to be text buddies with Takurou; later Takurou meets one of Muromi’s legendary friends.
Takkun meets another one of Muromi's unique friends, later the trend continues much to the chagrin of Muromi.
Fuji use to admire Muromi and her gorgeous tail, but the current status of Muromi tail only brings anger.
After catching an unemployed fish, Muromi tells Takkun about the Ryuuguujou and the evil Otohime.