My National Team of Colombia
The Colombian National Soccer Team enter the second half of the qualifiers for the 2022 FIFA World Cup in Qatar, offering a behind-the-scenes look at the highs and lows of their journey.
"The Ties that Bond"
After two devastating defeats, the Colombian Football Federation hire Reinaldo Rueda, who was the national team coach in the past.
"Riding on the Shoulders of Giants"
After a good start, Reinaldo Rueda prepares for the Copa América and the match between Colombia and Argentina. However, COVID-19 and social unrest in Colombia interfere.
Juan Guillermo Cuadrado and Yerry Mina talk about their upbringings in poor towns and the obstacles they had to overcome. They make sure to remember their roots and have become role models in their hometowns.
Some of the main stars of the Colombian women's team are revealed, including Leicy Santos. Reinaldo Ruedo and Colombia must face Brazil to advance to the next round of the Copa América.
Reinaldo Rueda's Colombian team advance in the tournament and must face two of the most powerful teams in South America: Uruguay and Argentina.
The Colombian team face Peru for a third place finish in the tournament, and the match is an unforgettable 90-minute battle.