New Blood
A sinister drugs trial in India has repercussions years later when a teacher is murdered. Trainee detective Rash, and junior Serious Fraud Office investigator Stefan, are separately drawn into the case.
Rash and Stefan still have no idea that they are investigating the same case, but as the murders continue they find themselves drawn into a lethal conspiracy.
With two assassins on their trail, and a war between big pharma companies raging, Rash and Stefan join forces to find the truth.
Rash and Stefan are looking for a flat, but a dead construction worker and a secret connected to an iconic new skyscraper means they must work together once again.
Our Child is an international charity - but when its chief accountant dies, Rash and Stefan have to fight to protect someone close to them.