Norman Normal
When the microwave exploded, everyone in Norman's family got super-powers except him. Now his family fights against the injustice while he tries to live a normal teenager's life.
The Revenge of Culture Maniac
Norman will do anything to impress Jenny, the prettiest girl in school. He invites her to his house to watch a movie. However, things gets complicated when Culture Man takes over the satellites.
Party On
Dr Smooth, tortured by years of cruel jibes about his nerdiness, has composed an evil plot to attract a gigantic meteor and destroy humankind. Meanwhile, with his superhero family off collecting yet another award, Norman has arranged a romantic soirée with Jenny.
It's that time of year again. Time to elect the student body president. And who better to represent the normal students than Norman Stone? The election race with his arch rival, Slick, is on! Meanwhile, Missy Kaboom has discovered that earthquakes can be fun. The Powerfamily have to be everywhere at once, just to keep the cities of the world standing.