Olaf Presents
The Little Mermaid
Olaf gets into the swim of things in this delightful retelling of the 1989 Walt Disney Animation Studios musical favourite, 'The Little Mermaid', taking on such diverse roles as Ariel, Triton and Scuttle.
Olaf lets down his hair for this towering and imaginative retelling of the 2010 Walt Disney Animation Studios favourite, "Tangled," and even portrays Rapunzel along with other key characters.
Olaf prepares a variety of performances of several modern Disney princess films to present his own re-imagined version of these fairy tales where Olaf gets to play the lead role.