Our Cartoon President
A comedic inside look at a typical day in the life of Cartoon Donald Trump and his insiders, key political figures, and members of the media.
State of the Union
The Cartoon President tries to revive his low approval ratings by delivering the greatest State of the Union speech in history and to strengthen his relationship with the Cartoon First Lady by naming her the national bird.
The Cartoon President avoids comforting disaster victims by recruiting a team of impersonators to replace him.
The Cartoon President sets out to reverse every last one of Cartoon President Barack Obama's accomplishments. A dapper Cartoon Jared Kushner and intense Cartoon Stephen Miller spark an unlikely friendship.
The Cartoon President tries to win back Cartoon Ivanka Trump by supporting her progressive Paid Family Leave initiative.
The Cartoon President battles with the news media after an embarrassing video surfaces of the Cartoon First Lady rolling her eyes.