Paranormal Declassified
Investigative journalist Paul Beban uses his skills to investigate some of the world's greatest paranormal mysteries.
Cattle Mutilation Mystery
Paul looks for answers in a 60-year-old string of unsolved cattle mutilations across the US. He heads to a remote Nebraska farm to uncover the truth.
Paul treks deep into the woods of the Midwest in search of Bigfoot. He cuts through hoaxes and misinformation to uncover ground-breaking evidence.
Paul investigates a surge in demonic activity in America that is overwhelming the Catholic Church. He follows leads from Gary, Indiana, to Mineral Wells, Texas.