Phat Tuesdays
Delving into the history of Guy Torry's Phat Tuesdays, an all-black comedy night, at The Comedy Store in '90s Los Angeles.
Talented black comics find a refuge in South L.A. when their voices are shut out of more prominent white comedy clubs in the 90s; after the L.A. Riots, Guy Torry launches Phat Tuesdays at the world-famous Comedy Store.
This Is How We Do It
Phat Tuesdays launches at the Comedy Store, raising the profile for dozens of talented black comedians and opening doors into film and television.
Phat Tuesdays becomes a beacon for female comics who recount the sexism they faced. Legends break down the science behind what it takes to be funny.